Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij jou ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

OK

Gedragscode

Gedragscode Suver Thús

 Suver Thús levert Hulp in de huishouding in verschillende gemeentes in Friesland. Wij staan voor laagdrempelige, persoonlijke zorg. Met de zorg die wij leveren willen wij bereiken dat onze cliënten langer gelukkig thuis kunnen blijven wonen. Een schoon en opgeruimd huis zien wij als een basisvoorwaarde om gelukkig te kunnen zijn.

Wij hebben ontwikkeling en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Elke dag een beetje beter. Ouder worden kunnen wij niet veranderen, het gevoel niet meer mee te kunnen doen en steeds minder te kunnen wel. Wij staan naast onze cliënten, zaken samen aanpakken, trots zijn op wat wel kan. Samen tot de best mogelijke kwaliteit komen. Na ons bezoek is de wereld een beetje mooier, dat gevoel koesteren wij en daar gaan wij voor met onze betrokken, betrouwbare en  behulpzame medewerkers.

Suver Thús wil haar maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen. Wij worden door de lokale overheden betaald en daarmee door de inwoners van de gemeentes waar wij werkzaam zijn. Wij streven er naar om al onze inkopen lokaal te betrekken. Van de regio voor de regio zoals wij dat benoemen. Geld wat verdient wordt in de regio geven wij daar ook weer uit.

Verder wil Suver Thús steeds verdere stappen maken in het ecologisch verantwoord werken. Goed voor mens, milieu en maatschappij.

Deze gedragscode beschrijft hoe wij werken en wat wij van onze medewerkers verwachten.

Suver Thús werkt vanuit onze kernwaardes:

Betrokken

Hulp in de Huishouding zijn doe je niet zo maar. Het is veel meer dan het leveren van een schoon en opgeruimd huis. Juist die betrokkenheid kenmerkt ons werk. Je kunt cliënten niet helpen als je niet dat stapje extra doet uit betrokkenheid bij die cliënten.

Betrouwbaar

Dit geldt op vele vlakken. Betrouwbaar als in afspraak is afspraak is vanzelfsprekend. Maar ook betrouwbaar als klankbord van een kwetsbare doelgroep en betrouwbaar als zorgleverancier. Zorg mogen leveren is een groot maar kwetsbaar goed; wij schatten dat op waarde.

Behulpzaam

Dat klinkt logischer dan het tegenwoordig is. Wij gaan voor dat extra stapje. Schoon en opgeruimd is een product. Een beetje geluk brengen is veel meer. Daar streven wij naar; elke dag een beetje beter door gewoon behulpzaam te zijn.

Bewust

Wij zijn ons bewust van onze maatschappelijke functie en de verantwoordelijkheid die
daarbij past. Wij doen er alles aan om de stijging van zorgkosten tegen te gaan en de gegenereerde omzet lokaal terug te geven.

Wij hanteren de volgende uitgangspunten in ons werk:

Respectvol en integer

Voorbeelden van gedrag:

Deskundig en professioneel

Hygiëne

Overige gedragsregels